IDENTYFIKACJA POTENCJALNYCH PARTNERÓW HANDLOWYCH Z UWZGLĘDNIENIEM OSOBY KONTAKTOWEJ

Wychodząc z założenia, że nie ma dwóch takich samych projektów, do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Realizując usługę nie korzystamy z gotowych baz danych, w przypadku których informacje są często nieaktualne, a jednocześnie niejednokrotnie również zupełnie nieadekwatne do Twoich potrzeb, ale wyszukujemy Twoich potencjalnych klientów we własnym zakresie od pierwszej do ostatniej firmy (np. dystrybutor materiałów budowlanych, dystrybutor aluminiowych listew wykończeniowych). Kluczowym elementem tego etapu jest identyfikacja osoby kontaktowej, ażeby późniejszy kontakt z daną firmą był możliwie najbardziej efektywny (statystyki pokazują, że wiadomość zaadresowana bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za podejmowanie decyzji o współpracy z dostawcą ma dużo większe szanse na osiągnięcie oczekiwanego efektu).